20 Eylül 2012 Perşembe

Çoktandır Kimse Ölsün İstemediğimden Yazmadım...

Sonra adam ölmüş ve gömmüş olduğu, olgunlaştırdığı ceviz ağacının altına kendini. Başı köpük köpük bulut, içi dışı deniz, yaprakları elleri ... Kendi de gayet farkındaydı belki ve poliste ayıkmıştı duruma. Belli de olmazdı belki hortlayıverirdi bir karganın ağzındaki olgunlaşmamış ceviz kabuğundan, sorgulamadan...

Bütün yaz panjurları açık bir pencereden elinde çayı / kahvesi bir ceviz ağacına bakarak ölüm senaryoları yazan bir yazarın serzenişiyle, yıllar sonra ilk post için ilham verenlere adanmıştır bu ölüm.

Adam öldü ve farkında değild aslında bu yazın ne kadar da sıcak olduğunun, herkesten sıkılmıştı adam en çok da en yakınlarından. Bekledikçe değişmedi hiçbir düzen ki adı üzerindeydi, DÜZENliydi her şey. Düzüp düzüp geçiyordu hayat. Eski dostları aramalı diye not aldı yapılacaklar listesine ve tabi ki tipik bir yılbaşı kararı edasıyla çiziktirilen hiç bir cümle dikkate elınmadı. Hergün gördükleriyle her günkü muhabbetleri tekrarladı. - N'apıyorsun diye sorana - Duruyorum. , N'aber? diye sorana  - Normal diye cevap verecek kadar bezdi ama öleceğini bilemezdi.

Hımmm evet ömrünüzü son günü olsa geyiğine bağlayacağım!
Daha neler okuyucu! Zıvanadan çıkartmak niyetinde miyim secnce? Ne zaman bağlamak gibi derdim oldu ki ,bu sefer kasacağım sırf bir yazı daha oku diye.

Özeti budur arkadaşım, adam öldü, ceviz ağacının atına gömdük. Kırmızı bir tavşan dolandı üzerinde , ötesinde , berisinde , tavşana havuç verebilsin diye gübrelendi adam toprakta. Topraktan gelmekte ve aynen geri dönemkteydi herkesin antat kaldığı üzere.

Sıkıldım hepinizden! Yenilerden istiyorum, yeni yeni ölümlerden, farklı zihniyetlerden. Çatara çutura kavga kıyamet etmek istiyorum fikrini beyan edenle. Etmeyeni de yumruklamak istiyorum konuş diye. Adam öldü ne de olsa, ne önemi kaldı ki diye düşünenler için söylüyorum. Kavga yeni başlıyor daha.

Tek gündemi ölümken bir coğrafyanın, her sabah bir - bir kaç Mehmet'in ölümüyle uyanıyor, sabahında lanetlerle okurken akşamında futbol holiganlığı yapabiliyorken hepimiz, bu kadar meşrulaşan konular hakkında yazınca mı sıkıntı duyulabilirdi belki, sanmam... Rahatsız olan okumayıversindi.

Çoktandır kimse ölmediğinden değil, çoktandır kimse ölsün istemediğimden yazmadım. Şimdi onlar düşünsün....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder