31 Aralık 2012 Pazartesi

Öl Artik 2012....

Sonra 2012 ölmüştü. Herkeste bir bayram havasi. Nasil bi mutluluk.... Canina yandigim sanki ertesi sabah uzay cagina uyanacagiz sevgililerimizin koynundan!

Bi dede vardi hani ben onu gördum gecen gun cok cool takilan bir meyhanenin camindan veda ederken dünyaya. Bulundugumuz yili sakalli ihtiyar bir dede,gelecek yili da çikin kundaginda bir bebe kodlamasi devam ediyormus meğer. Biz cok kendi kendimize kalmisiz farketmemisiz...

O degil de ne seneydi be! Yok benim hayatimda boyut degistirecek yeniliklere vesile olmadi da, yakindan tanik oldugum üzüntüler armagan etti. Benim icin 2011'den hic bir farki yoktu misal hatta 2010'dan... Ama bu yil bir türlü bitmedi arkadaş!
Aralik dedigin yasliligin son demleri gecmedi gitti! Ne sucu vardi halbuki her sabah uyanip kufurler yagdirdimdi kendisine, aşiri yuzdum mesela bu yil, bok doktoru olmaya da adayligimi koydum, yerleri yalasaymisim o zaman, oh olsaymis...

Yine hayatinin askini bulan, ardi ardina cocuk firtlatan, kariyerinin doruklarina ulasan arkadaslarim oldu... Ustelik hic biri ayni burctan degildi. Peki ne halt yemeye sabah izledigim astrolog teyze bu yil baliklar evlenecek dedi. Cok sacma! Baliklar baliklarla mi evlenecek misal? Cikamiyorum ben bu gezegenlerin yaptirdigi olayalarin icinden. Gecen gun kimsenin sinirinizi bozmasina izin vermeyin yazmis bana! Alooo her sey iznimle mi oluyor saniyorsun. Hani boyle ise yaramaz kiz arkadas destek cumleleri vardir ya "dusunmemeye calis" diye. Ne kadar sacma ustelik senin bilimsel bir yanin olduguna dair iddialarin da varken. Soylemeden gecemeyecegim biz neden merkurun adini bir tek geri giderken duyuyoruz? Bu melet düz gittiginde bi halta yaramis mi bunca sene? Bu paragrafin özeti; astroloji bi git allani seversen!

Neyse ki burada 2012 denen ak sakalli ustu basi yirtik kambur dedenin ölümü icin toplanmis bulunuyoruz.

Bu yil bana neler getirdi, benden neler goturdu kismini yilligima yazacagim, onun burada isi yok! Evet vakit bulamadigim ve anlatacak seylerim ancak yilda bir paragraf olusturdugundan yilda bir yaziyorum.

Bu yil hepimize saglik getirsin, mutluluk getirsin falan gibi sacma boyutlara gecmeyecegim. Zira soyut kavramlari hicbir zaman dilekten sayamiyorum. Bana bir faydasi var mi arkadas?

Kimse hasta olmasin, elindeki mutluluk kaynaklarini kaybetmesin o baska... Yeni yil herkese heyecan getirsin, bir de gülümseyen suratlar... Hani böyle agzini toplayamazsin ya bir turlu o cinsten bi siritma otursun yuzumuzde :) Hepimize olacak mi? Tabisi hayir. E ne anladim ben bundan simdi. Bir diRek tuttum sadece....

2012 sen de bi git artik, abin gelsin bebegim. Bi de allah boy versin pos versin... Guzel guzel gulusler, anlamli bir kac an versin.
Öperlerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder