5 Aralık 2012 Çarşamba

Yol bir ölme bicimidir!

Bu satirlari sizlere Levent - Besiktas minibusunden yaziyorum ve sanirim yanlis minibuse bindim:( her sey tamam da bu yol konusunu halledemeyecegim sanirim. Sabah 7'de kalkmak diye bir eylem eklendi ki literaturume ben bundan hic hosnut degilim. Minibus jest mimikleri var misal. Durterek öldurduler beni. Beni beni bihteri!

Gayet markete gitmek gibi kullandigim bu minnos eylemi ise gitmek diye sacma sapan bir formata cevirdigi icin sabah kalkislari bir cinayettir ve evet yol bir ölme bicimidir.

Kadin öldü ve mevlutunu bir plazanin bodrum katinda okuttular, bir helva kavurani dahi yoktu ki sirf bu yuzden karayollarina akide sekeri sepelediler.

Boyleyken boyle, oteki dunyaya bir kisi uzatir misiniz lutfeeenn! (dürtüşmek) Zincirlikuyu'da ineyim en iyisi ben...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder