21 Ağustos 2013 Çarşamba

Ah bu şarkıların gözü kör olsun

Anlatmayi seviyorum galiba, ama yillardir ayni hikayeleri...
Bu aksam biraz efkarli ...
Bozcaada kale manzarali dalgalar vuruyor sirtimdan,
Her begendigim seyin adini unuturum eski huyumdur, garsonun t-shirtunden bakiyorum adina Cabalı Meyhane...
Muzeyyen Senar caliyor tinimini...
Ben unutmam gereken ne kadar ölümlü varsa hatirliyorum, hic kelime oyunu yapmak gelmiyor icimden ama yazmak da istiyorum bir taraftan...
Ben yazmaya baslarken hic kisir degildi bu konu, ölmek uzere olan o kadar fani, ölmüş o kadar ruh, kalan o kadar hikaye vardi ki halbuki...
Hizlica tuketiyorum,
Aylar once ölüme terkettigim insanlarin kim oldugunu bile hatirlamiyorum simdi okudugumda...
İma etmeyip dupeduz yazsaydim isimlerini , o zaman da manyak sanirlardi herhalde di mi?
Oyle dusunduklerine eminim halbuki :)

Biriktirdigim binlerce sinameki var, vakti zamaninda alfabetik fihlist gibiylerdi... Telefonlarin hafizalari cikti bozuldu mertlik...
Siliyorum arkadas, tutamiyorum aklimda ben...
'İyi bir sey olsa yanimda olurdu herhalde' de en dise dokunur bahanem

Kimseye bahsedemediklerim var bir de, yok anlatmayacagim tabi ki, kimseye anlatmayip google'in silinemez hafizasina kaziyacak degilim, o degilde binlerce guzel sevdim de en son sana vuruldum :)

Bir adam vardi, öldü ama ardindan hala guzel seyler zikrederim...
Benzemez kimse sana diye sarkilar soylerdi bana, elinde bir sifa vardi, dilinde de...
Simdi caliyor iste, bugun cok oldum diye dusunup kaydetmistim halbuki, calinca dayanamadim, ekledim de burayi da gonderecegim simdi...
Cok severdik bizi... Cok gulerdik!
Gulduren erkekleri mi severdim eskiden bilmem ama sacma sapan stand-up esprileriyle tavladi beni.

Kalamar geldi...

Tabi ki evlendi, kalamar degil hayir... Kalamar disi mi acaba? Ya da her iki cinsi de varsa ne turlu ciftlesir? Bakacagim buna dur!
Mart-agustos aylarinda ciftlesirlermis,

Benim huyumdur evlendirmeden birakmam:) konu donup dolasip evlilige geliyor degil mi? Biyolojik olarak da akrebe hazir degilim halbuki.
Ben adamlari oldurmeden evlendiririm , sonra usulca defnederim...

Baya coluklu cocuklu insanlar oldular olmuyor adeta bolunerek cogaliyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder