21 Ağustos 2013 Çarşamba

Lohusa şerbeti vs Un helvası

Hani gorunce şıp diye bilir ya ne menen bi herif oldugunu karsidaki cok cool insan... Ben hic olamadim oyle insanlardan! İki dakika konus sanirsin ki dunyayi yalamis yutmusum, oysa baya antartika akmasin kulahtan elime diye zoraki yaliyorum sahil yuruyuslerimde...
Lafa gelsen bi torba, diyorum ya sanirsin elimden gecmeyen tur kalmamis... Hep baskalarina ama, cok biliyorsun da bu ne yaman celiski boyle deseya biri de... Kimse de demiyor ki aga bu yalnizlik nedir?

Allahi var simdi, erol taslar olmadi hic hayatimda, bol bol adile nasitler, kismen hulisi kentmenler, bol bol aliye rona girdi ama:) kotu degil be aliye rona, hemen dedikodu moduna girmeyin... Hani boyle serttir falan ya, yanina yanasamazsin ama altin gibi bi kalbi vardir aslinda... Hep oyle insanlar oldu benim hayatimda, sevgi sozcukleri fisildayamamamin altinda yatanlar bundan hep!

Simarmayayim diye, sonra sonra simartmayayim diye... Yine de bu kadar simarabilmeyi kimseye borclu degilim ustelik, varin dusunun, ya da ne dusunceksiniz ya yormayin kendinizi

Aaaa bildiniz, yine konu yok, yine boyle mirin mirin sacmalayacagim... Hala kacma sansiniz yok uzgunum, an itibariyle ne sacmalayacagimi merak etmeye basladiniz bile...


Hic beklemedigim insanlardan hic beklemedigim sozler isitiyorum son gunlerde, hic ummadigim muhabbetler doguruyoruz birlikte, birlikte keyif dolu anlar yasiyoruz ( cok reklam kokuyor bu cumle)  sasiriyorum, paylasayim istedim...

Sanirsin ne yasasam paylastim bugune kadar, alakasi yok ben yapmadiklarimi paylasma derdindeyim daha ziyade, olmayan seyi paylasmak daha kolay geliyor, oluyormus gibi paylasan sizofrenik bir insandan daha fazlasini isteme gafletine dusmuyor kimse...

Sizinki gibi bir gun yasamiyorum bugun, bu satirlari yazarken ben, daha ziyade ruzgar canlari ucusuyor baska bir turlu armoniyle, ayyyyyyy allllahhhiiiiiimmmm coook mutluyummmm :)
Degilim degilim tamam hemen fesat yapma. Son gunlerin dublajindan en keyif aldigim cumlesi bu ondan seyediyorum...

Bir seyler indirdim sirtimdan, yenilerini yukluyorum, bu surecte kendimi timarliyorum yavas yavas, bastan baslamalar gunlerini kutluyorum sessiz bir festivalle, sakince dinliyorum pesi sira kesilmeyen bos cumlelerimi, hedefler koyuyor kendi kendime gonul hedeflerinde cuvalliyorum farkediyorum da ne kadar uzun zamandir ayni seyleri isteyip duruyorum...

Bir adam ölüyor bir digeri dogarken henuz, biz baya cenazeler kaldiriyoruz , lohusa serbetlerimize helvalari katik ediyoruz...
Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder