21 Ağustos 2013 Çarşamba

Gelin ciçeği, ölüm meleği :)

Uzun zamandir aklima takiliyor da sosyal gundemim nedeniyle ancak firsat buldum...
Cok once soylemistim etrafimdaki insanlar hizla evlenmekte kutsal birliktelige adim atmaktalar. Yalniz bu durum pek de oyle birliktelik hali naksetmiyor, birliktelik gelin ve damattan ziyade gelin ve esrafi icin hazirlanan bir oyun bahcesi adeta
Nasil mi?
Taktir edersiniz ki dugun gelin icin hazirlanmis bir solen, halbuki damat icin oyle mi?
Hadi siralayalim aklimiza gelenleri
- gelinlik
- gelin arabasi
- gelin hamami
- gelin kinasi
- gelin ayakkabisi
- gelin bohcasi
- gelin saci/ basi
 Daha uzar gider...
Damada ait bi damat tirasi bi de bekarliga veda vardi, onu da artik gelinler yapiyor :)

Simdi bi akli baki soylesin bu dugun kimin?

Her genc kizin gelinlikle kurdugu tum cocukluk hayalleri de kayinvalideler tarafindan cebren ve hile ile gaspedilirken bu dugun kadinlar arasinda bir camaat oyunu degil midir yani ?

Oldum olasi bir oda nikahina bakar hic cekemem der dururum ki uzun zamandir evlilik benim icin evi bastan duzmek anlami tasir, bu sebeple beni de heyecanlandirir yalan yok!

Ama bastan asagi kendi dokunuslarimin oldugu, her detayi dusundugum bir eglence/ dugun tertibi de yapaylastiriyor... Nikah sekerimi neden ben yapiyorum ya? Ya da masanin nasil duzenlenecegine, kimin kiminle oturacagina neden ben karar veriyorum? Psikopat ayrinlilar... ayrica da mesleki deformasyon... Ah bi de el opmesi var, en keyiflisi yalap salap yaslilara ozgu tukuruklu koku...
Dugun fotografi var mesela, yeterince dogalmis gibi yapian ama artik onun da yapay olmaya basladigi...

Yapmam, yapana mani olmam, kendimi ruhi mucerret gibi hissetmemin sebebi budur sevgili okuyucu, evlendirmedigim arkadas kalmadi :) yok yok yalnizliktan gem vurmayacagim...

Ama yapisal sikintilarim yok degil...
Sacim bozulur benim, topuklu giyemem, el opmem ceneme koyarim ukala geline cikar adim, oynamayi bilmem mendabura cikar, dogal cikamam fotograflarda muhtemelen bir kosede en dogal halimle tirnak yerken resmederim gelinlikli sikilgan halimi, bi de gidelimmm diye mizmizlanirim ki o aksam dul kalma ihtimalim yuksek...

Bana kalsa evlilik en cok balayidir, ah bi de ev duzmek...
Eee bu yazida kim öldü simdi?
Yeterince acik degil mi?
Tabikisi damat :)

Mutlu mutlu gunleriniz olsun cancagizlarim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder