1 Aralık 2013 Pazar

HOŞGELDİN #minikkurbaga

Bir varmış bir yokmuş…

Ölüm ağıtları yakadururken ben, miniklere masallar anlatmayı unutmuşum diğer her şeyle. Ölenlerin de payı yok değil bu kısa süreli hafıza kayıplarımda ama… bir yeniden başlamak zamanı geldi yine…

Yepyeni masallar biriktirme zamanı şimdi, minik kurbağam için yenilenmeli!

Hayatımda en iyi bildiğim şey sanırım teyze olmak :) Bu konuda çok iyi olmalıyım ki, kendi adıma dünyaya bir canlı getirebilmeye cesaretim olmadığından belki, 3. kez teyze oldum ben :)



Elma şekerim, tosun paşam ve son olarak da minik kurbağam ailemize katıldı :)

Ablam benim, 2. annem. Hatta "ikinci hayatımın annesi" daha güzel bir tanım sanırım. Yeni yeni farkına vardığım değerleri, hayatımdan asla çıkaramayacağım halleri var. Tek başına benim o "evlat olsa sevilmez ergenlik dönemime" katlandığı için bile çok seviyorum onu!

İyi ki varsın ablaların en güzeli, dünyam, emanetim, emanet kaldığım, tek yoldaşım, tek başına dev ailem, iyi ki varsın !


ve hoşgeldin minik kurbağam :) eee kuyruğun nerede?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder